Wednesday, January 23, 2008

ကေရာင္ေတာ့ ကေရာင္ပဲ



ထူးျခားတဲ့ပုဂၢိဳလ္တိုင္းမွာ ထူးျခားခ်က္ေလးေတြ ရွိေနတတ္တယ္။ ခင္မင္ရင္းႏွီးၿပီး ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် အတူသြား အတူလာ ေနထိုင္ခဲ့တဲ့ ဆရာတင္မိုးမွာလဲ ထူးျခားမွဳေတြ မ်ားစြာပါပဲ။ မေမ့ႏိုင္တဲ့ အ မွတ္တရေတြ ကိိုလည္း ယေန႔တိုင္ သတိရေနဆဲပါ။

ဆရာက သူမ်ားအျပစ္ကို မျမင္တတ္ပါ။ ဆရာနဲ႔ အတူရွိေနစဥ္ကာလေတြမွာ တဖက္သားကို နစ္နစ္နာနာ အျပစ္အနာအဆာ ေျပာတာ မၾကားခဲ့ဘူးပါ။ လူသားေတြကို အျပဳသေဘာဘက္က ျမင္ေပးတတ္လို႔ လဲ ဆရာ့မ်က္ႏွာဟာ အၿမဲျပဳံးေနတတ္တယ္။ ေသာကအရိပ္ ေမာဟအရိပ္ေတြ မျမင္ရပါ။

ဒါကို သက္ေသျပဳသြားတာက ဆရာေရးတဲ့ ကဗ်ာေတြပါ။ ႏွလုံးသားလွေတာ့လဲ ဆရာ့စာေတြက လွေန တယ္။ ထင္ရွားတဲ့ ကဗ်ာေလးတပုဒ္ျဖစ္တဲ့ “အလွကိုယ္စီ”ကို ဖတ္ၾကည့္ပါ။ လူသား ကမၻာရဲ့အလွတရားကို ေလာကသစၥာမ်ားြနဲ႔ ပုံပမာျပဳကာ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းေလး ေဖာ္ျပထားတယ္။

မႏၱေလးတကၠသိုလ္မွာ တကၠသုိလ္ေက်ာင္းသားအျဖစ္ ေက်ာင္းတက္စဥ္ “ေနျပည္ေတာ္” အ မည္ရွိ
တဲ့ အျပင္ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းဆရာေလးအျဖစ္ ဆရာတင္မိုး ေဆာင္ရြက္ေပးတယ္။ တရက္မွာ ေဆးတကၠသိုလ္ တက္ေနတဲ့ ဆရာ့တပည့္ အျခားဘာသာ၀င္တဦးက လက္ေဆာင္ပစၥည္းေတြနဲ႔ ဆရာထံ အလည္လာတယ္။ ဆရာ့ကို ကန္ေတာ့တယ္။ ဆရာက ဆုေတြေပးလို႔ေပါ့။

ေနာက္ပိုင္းမွာ ဆရာ၀န္ျဖစ္သြားတဲ့ ဒီလူငယ္က ဆရာ့ကို ေျပာလာတယ္။

“ က်ေနာ္ (၁၀)တန္းတုန္းက ဆရာသင္တဲ့ ျမန္မာစာအတန္းကို တက္ခဲ့ပါတယ္ဆရာ။ စာသင္ ေပးေန တဲ့ ဆရာ့မ်က္ႏွာကို က်ေနာ္ အကဲခတ္မိတယ္။ ဆရာ့မ်က္ႏွာဟာ အၿမဲတမ္း ၾကည္လင္ ေအးခ်မ္းေနပါ တယ္။ ဒါဟာ ဆရာကိုးကြယ္တဲ့ ဗုဒၶဘာသာရဲ့ အစြမ္းေၾကာင့္လို႔ က်ေနာ္ ယုံၾကည္ ခဲ့တယ္။”

“ဆရာ့လို ၿငိမ္းခ်မ္းလိုတဲ့ က်ေနာ္ဟာ အဲသည္ကစလို႔ ဗုဒၶဘာသာကို ေလ့လာခဲ့တယ္။ ၀ိပႆနာ တရားေတာ္ေတြကို ကိုယ္ေတြ႔ က်ေနာ္ ပြားမ်ားတယ္။ အခုေတာ့ က်ေနာ္ဟာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ တဦး ျဖစ္ခဲ့ပါ ၿပီဆရာ။ ဒီအေၾကာင္းေလး ေျပာျပခ်င္လို႔ ၿပီးေတာ့ ဆရာ့ကို က်ေနာ္ ေက်းဇူးဆပ္ခ်င္လို႔ လာကန္ေတာ့ တာပါ ဆရာ” တဲ့။ ၀မ္းသာလြန္းလို႔ လူငယ္က မ်က္ရည္ေတြ စို႔လို႔တဲ့။

အျပစ္မျမင္ေတာ့လဲ ေမတၱာအမွ်င္တန္းေတြနဲ႔ ဆရာဟာ ထာ၀ရၿငိမ္းခ်မ္းေနသူတဦးပါ။

ဆရာ့ရဲ့ ထူးျခားမွဳေနာက္တခုက စာေပနယ္၊ ႏိုင္ငံေရးနယ္၊ ပညာေရးနယ္မွာ ေခတ္အဆက္ဆက္ ေတြ ကို ေက်ာ္ျဖတ္ၿပီး ေခတ္တိုင္းမွာ နာမည္တလုံးနဲ႔ ထင္ရွားသူတဦးအျဖစ္ တသက္လုံးရပ္တည္ ခဲ့တဲ့ဆရာ တင္မိုးဟာ ကိန္းၾကီးခန္းၾကီး မႏိုင္တတ္ပါ။

ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေနတုန္းကလည္း ဆရာ့ကို ဘယ္ကပဲ စာေပေဟာေျပာပြဲ ဖိတ္ ဖိတ္ပါ။ ဆရာက လက္ခံၿပီးၿပီဆိုရင္ အဲဒီေနရာကို အေရာက္သြားတတ္တယ္။ ေလွ၊ လွည္း၊ သေဘၤာ၊ ကား စတဲ့ လမ္းေၾကာင္း သင့္သလို သြားပါတယ္။ ယုတ္စြအဆုံး ကုန္းေၾကာင္းေလွ်ာက္ရတဲ့အခါေတြမွာလည္း မၿငီးမျငဴတတ္ဘဲ အဆင္အေျပဆုံးျဖစ္ေအာင္ လူတဖက္သားအေပၚမွာ အားနာစြာနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ ေပးတတ္ပါတယ္။ အခုႏိုင္ငံျခားမွာ ဆရာ့ဘ၀ က်ဥ္လည္ရေတာ့လည္း ဆရာဟာ အဆင္ေျပ ေအာင္ ေနတတ္ပါတယ္။ ဆရာ့ကို စာေပေဟာေျပာပြဲ ဖိတ္ၾကတဲ့လူငယ္ေတြဟာ စိတ္ဓာတ္နဲ႔တိုင္း ျပည္အတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနၾကသူ ေလးေတြျဖစ္လို႔ ျပည့္စုံၾကတယ္ကို မရွိလွပါဘူး။

သူတို႔ေလးေတြက ဖိတ္တဲ့အခါ ဆရာက ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာ သြားပါတယ္။ ေရာက္တဲ့ေဒသမွာ ဆုံ ေတြ႔ သူေတြဘ၀နဲ႔ တသားတည္းျဖစ္ေအာင္ ေနတတ္ပါတယ္။ ကိန္းၾကီးခန္းၾကီးႏိုင္ၿပီး ဘယ္အ စားအစာမ်ိဳး ေတြကို စားရမွ၊ ဘယ္လိုမ်ိဳး ဟိုတယ္မွာ တည္းခိုရမွ၊ ပိုက္ဆံအသျပာ ဘယ္ေလာက္ ရမွဆိုတဲ့ ေလာဘ အစြန္းထြက္တဲ့ ေလသံမ်ိဳးကို ဆရာ့ႏွဳတ္က တခါဖူးမွ် မထြက္ခဲ့ဘူးပါ။

ေလာစ့္အိန္ဂ်လိစ္မွာဆို ဆရာက ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ အမ်ားအားျဖင့္ ရွိေနတတ္တယ္။ ေက်ာင္း မွာလဲ ဦးဇင္း ေကၽြးသမွ်နဲ႔ ဆရာက ေရာင့္ရဲတင္းတိမ္ တတ္ပါတယ္။ လဘက္ရည္ အၾကမ္းအခ်ိဳ ႏွစ္မ်ိဳးစလုံးပဲ ဆရာ ႏွစ္သက္တယ္။ ကိုယ္တိုင္လဲ မလုပ္တတ္သူဆိုေတာ့ ဦးဇင္းလက္ရာျဖစ္တဲ့ လ ဘက္ရည္ကို “ဆ ရာေရ ... ဒါက ေက်ာက္ပေတာင္းဗ်”လို႔ အမြန္းတင္ၿပီးတုိက္လည္း ေသာက္ လိုက္တာပဲ။ တခါတရံမွာ လက္ရာမေကာင္းလည္း ဆရာက ဂ်ီးမမ်ားပါဘူး၊ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ ေသာက္တတ္တယ္။

အနားယူတဲ့အခါမွာလဲ ဆရာက အဆင္ေျပသလို အိပ္တတ္ေလေတာ့ တာ၀န္မၾကီးဘူး။ ဦးဇင္း ေန တဲ့ ေက်ာင္းမွာဆို ဆရာ့အတြက္ အိပ္ဖို႔အခန္း သီးသန္႔သတ္မွတ္မထားဘူး။ ကုတင္ၾကီးေတြ သား သားနားနား ခင္းထားစရာမလိုပါဘူး။ ဆရာက ၾကိဳက္တဲ့အခန္းမွာ ၀င္နားတာပဲ။ ဆရာ့ရဲ့ ကိန္းၾကီး ခန္းၾကီး မႏိုင္မွဳဟာ တဖက္သားကို ကူညီရာေရာက္တယ္။ ေလးစားစရာ ေကာင္းပါတယ္။

ပညတ္နဲ႔ ပရမတ္ကို ခြဲတဲ့ ဆရာ့ရဲ့ ထူးျခားမွဳေလးေတြ ရွိေသးတယ္။

ဦးဇင္းက ကြန္ပ်ဳတာနဲ႔ စာရိုက္ေနရင္ ဆရာက အနားမွာ ရွိေနတတ္တယ္။ စာဖတ္တဲ့အခါ ဖတ္ၿပီး ဂီတ နက္သံ ကိုေစာညိမ္းရဲ့ သစၥာသီခ်င္းကို ဆိုခ်င္တဲ့အခါလည္း ဆိုေနတတ္တယ္။ အသံ မၾကား ေတာ့လို႔ ဆရာ့ကို လွည့္ၾကည့္လိုက္ရင္ ဆရာက အနားက ကုတင္ေပၚမွာ အိပ္ေမာက်ေနၿပီ။

ဆရာ တေရးႏိုးလို႔ စခ်င္တာနဲ႔ ဆရာ့ကို လွမ္းစလိုက္တယ္။ “ဆရာ ... အဲဒီကုတင္က ဆရာေတာ္ ၾကီး ဦးသီလာနႏၵာဘိ၀ံသနဲ႔ ခ်မ္းေျမ့ဆရာေတာ္ က်ိန္းစက္တဲ့ ကုတင္ဗ်”လို႔ ေနာက္ရင္ ဆရာက ဘာမွ်ကို မတုန္႔ျပန္ဘူး။ ခဏအၾကာမွာ အဲသည္အခန္းထဲက ကုဋီမွာပဲ ဆရာအေပါ့အေလး သြား တတ္ပါတယ္။ အသက္ၾကီးလာတဲ့ လူၾကီးေတြဆိုေတာ့ ဒီလိုပဲ နီးရာမွာ လြယ္လြယ္ကူကူ သြား တတ္ၾကပါတယ္။

ဆရာၾကီး အဲသည္ ကုဋီကလည္း ဆရာေတာ္ၾကီးေတြအတြက္ေနာ္လို႔ ဦးဇင္းက ဆရာ့ကို ေနာက္ ေတာ့ “ဒီဦးဇင္းနယ္ဗ်ာ . . . ပညတ္နဲ႔ ပရမတ္ကို မကြဲဘူး။ အဲဒါ ပညတ္ေတြ”လို႔ ေျပာၿပီး ဦးဇင္းကို စိတ္တိုပါေလေရာ။ ဆရာတင္မိုးဟာ အလြန္ပဲ ခင္မင္ေလးစားစရာေကာင္းတဲ့ ပညာရွင္ၾကီးတဦးပါ။

ဆရာနဲ႔ ခင္သူတိုင္းက ဆရာ့ကို ေလးစားၾကည္ညိဳၾကတယ္။ မိဖလို ဆရာလို တရိုတေသ အေလး ေပး၍ ဆက္ဆံၾကတယ္။ ဆရာ့မွာလဲ ေလးစားထိုက္တဲ့ဂုဏ္ေတြက အျပည့္ပါ။

ဆရာရဲ့ ထူးျခားမွဳဂုဏ္ေတြ မ်ာစြာရွိသလို ဆရာနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အမွတ္တရေတြလည္း မ်ားစြာပါ။ တေန႔ မွာ ဆရာနဲ႔အတူ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းအေနာက္က စားပြဲေဘးက ကုလားထိုင္မွာ ထိုင္၍ စာ ဖတ္ေနၾကရင္း ႏိုင္ငံျခားက ထုတ္တဲ့စာေစာင္ထဲမွာ ဆရာ့အေၾကာင္းကို ေရးထားတာ ပါလာလို႔ ျပ မိတယ္။

ေရးသူက ဆရာ့မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ ဆရာ့ တပည့္ေလးေတြပါ။ သူတို႔ေတြက ဆရာ ေဆးလိပ္ၾကိဳက္ပုံ၊ ဂီတကို ႏွစ္သက္ပုံ၊ အိပ္ငိုက္တတ္ပုံေလးေတြကို ေဖာ္ျပရင္းနဲ႔ ဆရာ့ရဲ့ စရိုက္ေလးေတြကို ေ၀ဖန္ျပ ထားပါတ ယ္။ သူတို႔ေတြ ေ၀ဖန္တာ သိပ္မမွန္တဲ့အေၾကာင္း ဆရာက အေျဖထုတ္လာပါတယ္။

“ ဦးဇင္းကေကာ ဘယ္လိုေ၀ဖန္ခ်င္ေသးလဲ”တဲ့ ဆရာတင္မိုးက ေမးလာတယ္။

“ကိုေန၀င္းေအာင္ ဆရာ့ကို ေ၀ဖန္သလိုဘဲေပါ့ ဆရာၾကီးရာ”လို႔ ေျပာျပလိုက္တယ္။

“လုပ္ပါဦး၊ ေန၀င္းေအာင္က တပည့္ေတာ္ကို ဘယ္လိုေ၀ဖန္လို႔လဲ”တဲ့ ဆရာက စကားစေပးတယ္။

“ဆရာက ကေရာင္(ေၾကာင္)ေတာ့ ကေရာင္ပဲ၊ ဘာကေရာင္လဲတာ မသိတာ”ဆိုတဲ့ ရခိုင္ပုံျပင္လို ပဲတဲ့။

ရခိုင္ညီေနာင္ႏွစ္ဦး ေတာစပ္က ေခ်ာင္းထဲမွာ ပိုက္ေထာင္ထားတယ္။ ပိုက္ကို ေဖာ္တဲ့အခါ အထဲ မွာ ငါးေတြအျပင္ ေၾကာင္ေသတေကာင္ကိုပါ မိေလေတာ့ ညီလုပ္သူက အစ္ကို႔ထံ လွမ္းေျပာ တယ္။

“အစ္ကိုေရ ... ကေရာင္ တေကာင္ ပိုက္ထဲမွာ မိထားတယ္ဗ်။ ကုန္းကေရာင္လို႔ ေျပာရေအာင္က လဲ ေရထဲမွာ မိတာျဖစ္လို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး၊ ေရ ကေရာင္လို႔ေျပာရေအာင္ကလဲ အၿမီးနဲ႔ အေမႊးေတြ နဲ႔ျဖစ္လို႔ မွန္ မွွာမဟုတ္ဘူး။ ကေရာင္ေတာ့ ကေရာင္ပဲဗ်၊ ဘာ ကေရာင္လဲတာ မသိတာ”တဲ့။

“သံတေခ်ာင္း မရိုက္တတ္၊ ႏွီးတပင္ ေျဖာင့္ေအာင္ မခ်ည္္တတ္လို႔ ဆရာၾကီးကို ေတာသားလို႔ ေခၚ ရေအာင္ကလဲအခက္၊ ၿမိဳ႕သားလို႔ေျပာရေအာင္ကလဲ ဆရာက ၿမိဳ႕သားေတြလို လည္လည္၀ယ္၀ယ္ မရွိဘူးဆရာ၊ ဒါေၾကာင့္ ဆရာ့ကို ေ၀ဖန္ဖို႔က ခက္တယ္၊ ကေရာင္ေတာ့ ကေရာင္ပဲ ဘာကေရာင္ လဲသာ မသိတာဆိုတဲ့ ဆရာ့သားတပည့္ ကိုေန၀င္းေအာင္ ေျပာတဲ့ ရခိုင္ပုံျပင္လိုပါပဲ”လို႔ ရွင္းျပ လိုက္တယ္။

“ေန၀င္းေအာင္ ေ၀ဖန္တာ တပည့္ေတာ္နဲ႔အနီးစပ္ဆုံးပဲ”တဲ့ ဆရာတင္မိုးက ေျပာလာပါတယ္။

တရက္မွာ မိုးမခ ကိုေမာင္ရစ္က ဆရာေသာက္တဲ့ ဖက္ၾကမ္းေဆးလိပ္ေတြ ယူသြားတယ္။ ယူရင္း နဲ႔ပဲ ခ်ိဳသင္းကို ေျပာလိုက္ေသးတယ္။

“ဆရာ ေဆးလိပ္တကယ္ျပတ္ရင္ အမွတ္တရအျဖစ္ ဒီေဆးလိပ္ေတြကို က်ေနာ္ သိမ္းထားမယ္။ အကယ္၍ မျပတ္ဘူးဆိုရင္ က်ေနာ္ ေသာက္ျပစ္လိုက္မယ္”တဲ့။
ကကက

ဆရာတင္မိုးကို တကယ္ေဆးလိပ္ျပတ္ေစခ်င္တဲ့ ကိုေမာင္ရစ္၊ အခုေတာ့ သူတကယ္ ေဆးလိပ္ ျပတ္ခဲ့ ပါၿပီ။ သြားေလသူၾကီး ဆရာကသာ ေဆးလိပ္မျပတ္တာ။ ေဆးလိပ္က သူရဲ့ငယ္ကၽြမ္းေဆြ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေဆးလိပ္ရွိေနလို႔ ဘ၀ဟာ အထီးမက်န္တာျဖစ္ေၾကာင္း ဆရာက တခါတခါ ရွင္းျပ တတ္ေသးတယ္။

ဆရာလည္း ၾကိဳးစားၿပီး ေဆးလိပ္ျဖတ္ရွာပါတယ္။ အၾကိမ္ၾကိမ္ျဖတ္ေသာ္လဲ မျပတ္ဘူး။ ဆရာနဲ႔ ဆုံလို႔ ဆရာဦး၀င္းေဖ (ဒါရိုက္တာ)ကလည္း ဒီအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးဖူးေသးတယ္။ “က်ေနာ္လဲ ေဆးလိပ္ကို ေတာ္ေတာ္ျဖတ္ယူရတယ္ ကိုဘဂ်မ္း၊ ႏို႔မဟုတ္ရင္ ခရီးသြားလို႔ ေလယာဥ္ေပၚက ဆင္းတာနဲ႔ ေဆးလိပ္ ေသာက္ခြင့္ေပးထားတဲ့ေနရာကို အေျပးအလႊား ရွာရတာကလားဗ်ာ”တဲ့။

“အေဖ ... ေဆးလိပ္ေသာက္တာနဲ႔ Double Doses ျဖစ္ၿပီ”လို႔ ေျပာရင္း ဆရာတင္မိုး ေဆးလိပ္ ျဖတ္လို႔ လြယ္ကူအဆင္ေျပေအာင္ သမီးျဖစ္သူ ခ်ိဳသင္းက ဖခင္ရဲ့လက္ေမာင္းမွာ ဆရာ၀န္ေပး လိုက္တဲ့ အ၀တ္စေလးကို ၾကင္ၾကင္နာနာ ပတ္ေပးေနတယ္။

ဦးဇင္းက နားမလည္လို႔ ေမးၾကည့္ရာ ဒီအ၀တ္စေလးပတ္လိုက္ရင္ ေဆးလိပ္ေသာက္ခ်င္စိတ္ေျပ တဲ့အေၾကာင္းနဲ႔ ေဆးလိပ္အစားထိုး ေဆးပညာက ထြင္ထားတဲ့ ေဆးလိပ္ျဖတ္သူမ်ားအတြက္ ကု သနည္း တမ်ိဳးျဖစ္ေၾကာင္းကို ခ်ိဳသင္းက ရွင္းျပပါတယ္။

ေခါင္းၿဖီးျခင္း၊ အ၀တ္လဲျခင္း၊ ေဆးတိုက္ျခင္းစတဲ့ ဖခင္အတြက္ ေန႔တဓူ၀ ၀တၱရားေလးေတြကို ခ်ိဳ သင္းက လုပ္ေပးလိုက္လို႔ သားသားနားနား ျဖစ္သြားတဲ့အခါ ဆရာက စဲုဖုန္း၊ ပိုက္ဆံအိတ္၊ ကဗ်ာ ေရးရန္ စာ အုပ္၊ ဖတ္စရာမဂၢဇင္း စတာေတြထည့္ကာ သူ႔လြယ္အိတ္ၾကီးကို လြယ္လိုက္ၿပီး ဦးဇင္းနဲ႔ အတူ ဘုန္းၾကီး ေက်ာင္းလိုက္ဖို႔ ကားေပၚတက္တယ္။

ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကို ေရာက္ေတာ့ ၀ွက္ထားတဲ့ေဆးလိပ္ဘူးကို သြားယူကာ ေဆးလိပ္ ျဖတ္ေနတဲ့ ဆရ မာဘိုရိုေဆးလိပ္ကို စတင္ေသာက္ပါေတာ့တယ္။ အံ့ၾသလို႔ ဆရာ့ကို ေမးမိတယ္။

“ဆရာၾကီ ... အခုန ခ်ိဳသင္း ေျပာလိုက္တယ္၊ နီိကိုတင္းပါတဲ့ အဲဒီအ၀တ္စ ပတ္ထားၿပီး ေဆးလိပ္ ကို ထပ္ေသာက္ရင္ Double Doses ျဖစ္တယ္ဆို၊ ဆရာအႏၱရာယ္ျဖစ္ေနလိမ့္မယ္ေလ”ဆိုေတာ့ . . .

“အလကားေျပာတာ၊ ကေနဒါေရာက္တုန္းက ေဒါက္တာခင္ေစာ၀င္းက တပည့္ေတာ္ကို ဒီလုိပဲပတ္ ေပးတယ္၊ အနားမွာ သူတို႔မရွိတဲ့အခ်ိန္မွာ ေဆးလိပ္ေသာက္တာပဲ၊ ဘာမွမျဖစ္ဘူး”တဲ့။

ေၾသာ္ . . . ဟုတ္မွာပါ။ သက္ၾကီးစကား သက္ငယ္ၾကားမို႔ ဆရာက လက္ေတြ႔ေသာက္ခဲ့တာျဖစ္လို႔ မ ဟုတ္ဘဲေတာ့ ေျပာမယ္ မထင္မိဘူးေလ။ အျပင္ထြက္တဲ့အခါ၊ ဘုန္းေက်ာင္းေရာက္တဲ့အခါ ဆ ရာက ေဆးလိပ္ေသာက္တယ္။ အိမ္မွာေတာ့ မေသာက္ေတာ့ဘူး။ သမီးေလး စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ လို႔ ထင္ပါ တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ တပိုင္းေခ်ာင္ ဆရာ့ေဆးလိပ္ျဖတ္နည္းက အဆင္ေျပေနတယ္။

ဒီနည္းနဲ႔ ဆရာေဆးလိပ္ေသာက္တာ မိုးခ်ိဳသင္း မသိဘူးလို႔ ဆရာက ယူဆထားတယ္။ ဦးဇင္းကို လည္း ပိတ္ထားတယ္။ စကားစပ္မိတဲ့တေန႔မွာ မိုးခ်ိဳသင္းက ဆရာေဆးလိပ္ေသာက္ေနတာ သိတဲ့ အေၾကာင္းန႔ဲ ဖခင္ကို သနားလြန္းလို႔ မေျပာရက္ေတာ့တာျဖစ္ေၾကာင္း ဆုိလာတယ္။ အေဖကို ခ်စ္ တဲ့ သမီးနဲ႔သား မက္ရဲ့ေမတၱာကို မ်က္စိေအာက္မွာ ေလးစားစရာ ျမင္ေတြ႔ရပါတယ္။ ေဆးလိပ္ကို ေနာက္ဆုံးအခ်ိန္ထိ စြဲစြဲလန္းလန္း ေသာက္သြားတဲ့ဖခင္ရဲ့ အေခါင္းထဲကို ထည့္ေပးလိုက္ဖို႔ ခ်ိဳသင္း က စီစဥ္ေတာ့ ဆရာတင္ မိုးရဲ့ သားတပည့္ ေနာက္တဦးျဖစ္သူ ကိုမိုးက ၀င္တားရွာတယ္။

“ဆရာ့ကို ဒုကၡေပးတဲ့ ဒီေဆးလိပ္ကို ေနာင္ဘ၀ေတြအထိ ထည့္မေပးလိုက္ပါနဲ႔ေတာ့ဗ်ာ” တဲ့။

ဦးဇင္းအျမင္မွာေတာ့ ဆုံးသြားခဲ့ၿပီမို႔ ဆရာၾကီးရဲ့ ေနာက္ဆုံးခရီးမွာ ဆရာခ်စ္တဲ့ ဒီေဆးလိပ္ကို ထည့္ ျဖစ္ေအာင္ကို ထည့္ေပးလိုက္ခ်င္တာပါ။ အရက္ၾကိဳက္တဲ့ ဆရာေသာ္တာေဆြကို ကၽြတ္ ကၽြတ္အိတ္နဲ႔ အရက္၀ယ္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ဆုံးလက္ေဆာင္အျဖစ္ အေခါင္းထဲ ထည့္ေပးလိုက္တဲ့ ေသာ္ တာေဆြ႔တပည့္တဦးလို အမွတ္တရေလး လုပ္လိုက္ခ်င္တာပါပဲ။

ဦးဇင္းအေနနဲ႔လဲ ဆရာ ေဆးလိပ္ျဖတ္ခ်ိန္မွာ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ ေဆးလိပ္၀ယ္ေပးရ တဲ့အ ၾကိမ္ေပါင္း မနည္းေတာ့ပါ။ မတားရက္ေတာ့ဘူးေလ။ ဆရာၾကိဳက္တာေလး ေသာက္ပါေစေတာ့ လို႔ . . .

ဆရာၾကီးေရ ... ဆရာၾကီးဆုံးတာ ဒီဇန္န၀ါရီဆို တႏွစ္ျပည့္ေျမာက္ခဲ့ပါျပီ။ ဆရာ့ကို အားလုံးက မ ေမ့ ႏိုင္ေသးဘူး။ “ဆရာၾကီး ရွင္သန္ေနတုန္း”ဆိုတဲ့ အသိက အားလုံးရင္ထဲမွာ ရွိေနတယ္။

ဆရာျမတ္ႏိုးတဲ့ စႏၵယား၊ မယ္ဒိုလင္နဲ႔ တေယာအိုေလးဟာ ပိုင္ရွင္မဲ့မဲ့နဲ႔ ငိုမဲ့မဲ့ျဖစ္ေနတယ္ဆရာ . . .

ဆရာႏွစ္သက္တဲ့ ဂီတနက္သန္ ကိုေစာညိမ္းရဲ့ “ ေရေျမဆုံးေစေတာ့ကြယ္ ... ခင္ဖုန္းကိုေတာ့ ေတြ႔ ေအာင္ရွာမယ္ . . . ရွာေတာ့မယ္” ဆိုတဲ့ သစၥာသီခ်င္းေလးကို ကားေပၚမွာဖြင့္ရင္း ဆရာနဲ႔အတူ ထိုင္ေနၾက Atlantic Blvd. လမ္းေဘးက စာမူရိုင္း လဘက္ရည္ဆိုင္ သြားဖို႔ ကားေမာင္းေနတယ္ ဆရာ။

အကယ္၍ ဆရာ လာႏိုင္မယ္ဆိုရင္ စားပြဲထိုးေလးေတြထံက ဆရာၾကိဳက္္တဲ့ ေဟာင္ေကာင္တီးကို ၾကိဳတင္မွာထားရင္း ေဆးလိပ္ခြက္ေလးတခြက္ကိုလည္း ေတာင္းထားလိုက္ပါ့မယ္ ဆရာရယ္. . .









0 comments:

ျမန္မာျပည္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ဂ်ပန္ေရာက္ျမန္မာေတြနဲ႕အခုလုိ ဆုေတာင္းေပးခဲ့ၾကတယ္

လာလည္သြားၾကတယ္

About This Blog

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP